dissabte, 26 de febrer del 2011

Emocions


Dijous 2 febrer  de 2011

El dia d’avui ha estat molt especial i emocionant, hem començat amb una dinàmica organitzada per jo, ha consistit en fer diferents grups i han muntat un puzle el problema que han trobat és que hi faltaven o hi sobraven peces, quan això s’ha anat comentant hem ajuntat les diferents parts a una taula al mig de la classe, i entre totes les companyes han anat muntant ara si, un sols puzle entre totes, entre elles han vist que hi havia el nom d’elles al dibuix del puzle. Destacar na Natàlia que li ha cridat molt l’atenció i a mi m’ha emocionat un poc perquè m’ha dit “ Aii a jo no m’havien posat mai el nom a un puzle”, o alguna cosa així i doncs he pensat que la idea havia valgut la pena. Quan totes les peces encaixaven, hi faltaven quatre peces al mig del puzle, tres les tenia jo i una la Cris. Les hem ajuntades totes i hem vist el dibuix del puzle finalitzat. Els hi he explicat que a mi em semblava molt important que entre totes s’ajudessin i cooperessin per poder muntar el puzle de forma correcte. Els comentaris han estat genials, personalment sentir-les dir, aquí falta alguna cosa, aquí jo posaria aquesta peça, jo aniré a cercar “celo” perquè ens sigui més fàcil, na Monste m’ha agradat molt quan ha comentat “qui vulgui un bocí de “celo” que em doni un peto”... la finalitat i l’objectiu era que entre totes les companyes forméssim una cosa en la qual totes hi estàvem incorporades, fins i tot la Cris que tenia la darrera peça i la fonamental perquè tot estigui junt i format de forma correcte. Un grup el formem totes, si falta algú la cosa va coixa...
Després hem vist el power point que ha preparat na Mercè amb les diferents aptituds que havíem de millorar durant aquest curs per cohesionar el grup, per poder-lo veure i sentir d’una altre manera, ens hem atracat molt a la pantalla i ens hem assegut al terra. Ha estat fantàstic, les imatges han estat molt encertades i les paraules molt encertades, a l’acabar el power na Cris ens ha fet un regal, un contracte el qual em signat totes les companyes, exceptuant algun cas, ja que realment em de ser sinceres i hem de tenir la voluntat d’escollir quin moment creiem oportú per realitzar segon quines accions.  M’ha semblat una decisió molt respectable, ja que d’aquesta manera no hi ha decisions o accions hipòcrites i falses, sinó que cadascú segueix amb els seus ideals i es respecte a ell mateix i als altres.
Després d’això na Monste ha compartit amb nosaltres uns vídeos de pares parlant del moment de l’embaràs, de la vida en parella, de tot el món que envolta tenir un fill. Personalment, ha estat fantàstic, genial, no havia pensat mai en segons quins aspectes de la vida d’una parella o dels canvis que pot provocar tenir un fill. Mentre em vist els vídeos hem fet diferents comentaris hi ha estat molt interesant.
A FLOR DE PELL
Al finalitzar aquesta xerradeta hem decidit com faríem els diferents articles sobre les lectures i ens hem posat a fer-los, mentre altres companyes elaboraven el blog de la classe. Les companyes ens han donat la compte i d’aquesta manera hem tancat la sessió.

1 comentari:

  1. Gràcies Pilar per la dinàmica! Sa veritat és que encara ens queda molta feina per fer com grup pel que fa a la cohesió...Esper poder crèixer amb totes voltros, serà del més segur molt gratificant sentir-te part d'un grup i poder confiar amb totes voltros... Gràcies a tu pel que m'aportes cada dia: per la teva innocència, per la teva alegria, pels teus canvis d'humor, per les teves experiències, per la teva saviesa... sóm úniques i especials no ho obldidem!!!!

    ResponElimina